יצירת אגדה
אפילו בגיל 11 קרלו אבארט כבר היה אגדה בהתהוות; מכסה את גלגלי העץ של הקטנוע שלו בחגורת עור כדי שיוכל לנסוע מהר יותר ולנצח את הילדים הגדולים יותר בשכונתו. הביצועים, המהירות והמוטוריקה היו נטועים ב-DNA של קרלו, בלי יכולת לעמוד בפיתויים של אתגר, בין אם על שניים מתוך ארבעה גלגלים.
האיש שניצח את הרכבת
באוכף של אופנוע ורכב צד, קרלו אבארט אתגר וניצח על רכבת האוריינט אקספרס, שנסע יותר מ-850 מייל מוינה לאוסטנדה.הביצועים, המהירות והמוטוריקה היו נטועים ב-DNA של קרלו, בלי יכולת לעמוד בפיתויים של אתגר, בין אם על שניים מתוך ארבעה גלגלים.
מהמירוצים הראשונים ועד הכוונון
לאחר קריירה כאופנועי מירוץ ומכוניות, קרלו אבארט הקים את אבארט אנד סי עם גידו סקגליאריני בשנת 1949. הרכב הראשון שיוצר היה ה-204 A Roadster, המבוסס על FIAT 1100. הוא זכה מיד באליפות הספורט 1100 כמו גם פורמולה 2 לצד המירוצים החלה החברה לייצר ערכות כוונון ששיפרו את הביצועים, הכוח והמהירות של כלי רכב סטנדרטיים. בתוך שנים ספורות, אבארט וסי היו 375 עובדים וייצור של כ-300,000 מערכות פליטה בשנה.
נהג מירוצים, אלוף.
קרלו אבארט, שנקרא להחליף נהג שחלה, השיג את הזמן המהיר ביותר באימון הראשון. שאר הנהגים האשימו אותו בהתעסקות ברכב וכדי להוכיח אחרת, החליף רכב. באימון השני, הוא השיג פול פוזישן שוב עם זמן מהיר אפילו יותר
הפילוסופיה של אבארט
רכבי אבארט נודעו בהיותם בעלי ביצועים גבוהים וחזקים, אך בראש ובראשונה קטנים וזריזים בדיוק כמו הסקורפיון. המכוניות שעברו שינוי בביצועים זכו להצלחה בכל תחרות ועם קרלו אבארט על ההגה, תפסו שיאים רבים. בשנות ה-50 ולאורך שנות ה-60, המותג אבארט עשה לעצמו שם ברציפות וללא הרף בתודעה הציבורית כמילה נרדפת לספורט, כוונון וביצועים, ששינה את עולם מכוניות הספורט.
אבארט היום
המותג אבארט עדיין שומר על ה-DNA הייחודי שלו, והוא מילה נרדפת לביצועים, הנאה רבה מנהיגה ומשיכה ספורטיבית. סיפורו של העקרב ממשיך, מתמודד עם אתגרים חדשים, יצירת רכבים ייחודיים ומעניק רגש רב למי שיש לו הכבוד לנהוג בכלי הרכב הללו.